קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

קרואסונים צרפתיים בשכבות מסורתיות

קרואסונים צרפתיים בשכבות מסורתיות
קרואסונים צרפתיים בשכבות מסורתיות הם צמחוני מתאבנים. מתאים ל-24 מנות. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 138 קלוריות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך שמנת כבדה, מלח, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-45 דקות. . מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 9%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: קרואסונים צרפתיים בשכבות מסורתיות, קרואסונים צרפתיים חמאה מסורתיים לארוחות בוקר ביסטרו עצלות, ו קרואסון פרנץ ' טוסט עם תותים.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
שאטו Jalousie Beaulieu הוא יין משובח עם אף אלגנטי, מסומן על ידי פירות אדומים ותבלינים. החיך בעל מרקם בשרני וטאנינים עדינים.