קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

קרוסטיני של קנטרלים

קרוסטיני של קנטרלים
צריך הר ד ' אובר טבעוני? קרוסטיני של קנטרלים יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 8 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 256 קלוריות. אם יש לכם באגט מחמצת, חומץ יין, עלי טימין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 73%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: פריקסי של קנטרלים, קנטרלים כבושים, ו קרוסטיני די פגטיני (כבד עוף טוסקני קרוסטיני).

הוראות

1
שוטפים קנטרלים, משפשפים בעדינות זימי פטריות באצבעות כדי לשחרר כל חצץ; ניקוז. חזור במידת הצורך. חתוך וזורק חלקים חבולים וקצוות דהויים. פורסים פטריות בעובי 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שנטרלפטריות שנטרל
פטריותפטריות
2
במחבת 10 עד 12 אינץ ' על אש גבוהה, מערבבים פטריות, 1 כף שמן זית, 1 כפית חומץ וטימין עד להתאדות נוזלים ופטריות משחימות, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים 2 כפות שמן זית, את יתרת החומץ, ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
4
בינתיים מברישים פרוסות לחם עם יתרת 1 כף שמן זית ומניחים על תבנית אפייה בגודל 14 על 17 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור 350 עד פריך וחום, כ -15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
חתיכות טוסט למעלה באותה מידה עם תערובת פטריות ומפזרים עירית.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
עיריתעירית
טוסטטוסט

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. מזיי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
מאזי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
מאזי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
"הרבה בשר, פירות יער ושזיף אופי על האף והחיך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון דקדנטי שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- צופה ייןצבע: אדום ארגמני עמוק אך בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי ומורכב במיוחד עם ניחוחות של דובדבנים ופטל בליווי גוונים קלים וחריפים.טעם: ההשפעה בפה היא חותכת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים בהם בולטים אלה רכים ומעוגלים היטב. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך שאינו שגרתי לקיאנטי קלאסיקו רגיל.