קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות25
ציון בריאות8
מגזין

קרמל מלוח בננה מקרונים

קרמל מלוח בננה מקרונים
זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, עוגיות מלאות, צבעי מאכל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. - שזה לא ניתן לאילתור. מתכונים דומים: קרמל מלוח בננה מקרונים, עוגיות שוקולד עם מילוי קרמל מלוח, ו עוגיות שקדים עם מילוי קרמל מלוח.

הוראות

1
הערות קוק: אתה לא צריך לצאת ולרכוש חלבוני ביצה ישנים, אתה יכול פשוט להשתמש בביצים שהיו לך במקרר במשך 4 או 5 הימים האחרונים. לאחר להפריד את הביצים, ודא שאתה מאפשר את החלבונים ביצה לבוא לטמפרטורת החדר לפני ההצלפה. חלבון ביצה בטמפרטורת החדר מקציף טוב יותר ומהיר יותר אם בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
2
עבור עוגיות מרנג: מחממים את התנור ל 300 מעלות F. Prep 2 מחבתות חצי גיליון עם קלף או מחצלות אפייה סיליקון.
מרכיבים שתצטרך
3
לנפות יחד ארוחת השקדים שלך ואבקת סוכר ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה של מערבל עומד, או עם מערבל יד חשמלי, לנצח את החלבונים ביצה על מהירות נמוכה עד קצף. תתחילו לפזר את אבקת המרנג כשאתם מכים. לאחר מכן להגדיל את המהירות בינוני להכות עד פסגות רכות טופס. אם מוסיפים צבע מאכל בנקודה, אתה יכול לחלק את המרנג, להוסיף לקערה נפרדת ולצבוע לפי הצורך (ראה הערה של קוק, להלן). מקציפים לשלב. כאשר אתה מגיע לפסגות רכות (הפסגות יתגלגלו כאשר המלחש הוא הרים מהתערובת), בזהירות להמשיך; אתה רוצה פסגות מבריק מוצק מרנג שלך, אתה לא רוצה להכות את כל הדרך לפסגות נוקשות (פסגות לעמוד ישר כאשר מקציף הוא הרים מהתערובת).
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים שליש מתערובת השקדים, מקפלים אותו בעדינות. לאחר שילוב, להוסיף את קמח השקדים הנותרים 2 קבוצות. להיות מאוד, מאוד עדין! הקפד לשלב באופן מלא את כל החומרים שלך, אבל לא לקפל יתר על המידה.
מרכיבים שתצטרך
6
כפית את התערובת לתוך שקית מאפה מצויד עם קצה 1/2 אינץ רגיל. (ניתן גם להשתמש בשקית ziptop עם פינה חתוכה.) זה הרבה יותר קל למלא את התיק שלך אם אתה עומד אותו בכוס גבוהה ולקפל את החלק העליון לפני כפיות בבלילה.
7
צינור 1 אינץ ' ערימות של הבלילה על מחבתות גיליון מוכן. באמצעות קצה אצבע רטוב, הקש על התלוליות לקצה חלק. לחלופין, להרים את המחבת בשתי הידיים, ומחזיק אותו ברמה, הקש אותו בחוזקה על הדלפק כמה פעמים. לאפשר לכל מי שיורית להתייבש.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים כל עוגייה עם fleur de sel. אפשר לעוגיות לנוח 30 עד 60 דקות, בהתאם ללחות.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים את העוגיות במשך כ 15 דקות, גיליון 1 בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
10
תן לעוגיות להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
11
עבור המילוי: בסיר תחתית כבד להגדיר מעל חום בינוני גבוה, לשלב את הסוכר ו 2 כפות מים. לאט לאט לתת את הסוכר להמיס ולהפוך קרמל (לא לעורר). בזהירות להוסיף את החמאה ואת השמנת הכבדה ולעמוד אחורה כפי שהוא ישחרר הרבה קיטור. מערבבים עד שהכל משולב באופן מלא.
מרכיבים שתצטרך
12
תוסיף את פלר דה סאל.
מרכיבים שתצטרך
13
בקערה קטנה, מועך את הבננה בשלה עם מזלג. לאחר הקרמל התקרר, להוסיף אותו על בננה מחית.
מרכיבים שתצטרך
14
מורחים את התערובת על העוגיות, מה שהופך את הכריכים.
מרכיבים שתצטרך
15
מקום במקרר ולאפשר להתבגר לפחות 24 שעות.

מרכיבים

2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה רכה לשימון צורות האפייהחמאה רכה לשימון צורות האפייה25ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות חומות מלאות בחמאת בוטנים וג'לי מחנותעוגיות חומות מלאות בחמאת בוטנים וג'לי מחנות3largesחלבוני ביצה ישניםחלבוני ביצה ישנים1(יכול להיות או להרחיק)fleur de selfleur de sel25ריבס, קצוץ טרי או קפואFleur de sel, לזריחתFleur de sel, לזריחת25ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל, אם תרצה.צבע מאכל, אם תרצה.1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3(יכול להיות או להרחיק)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3(חוֹרֶף)אבקת מרנגאבקת מרנג25ריבס, קצוץ טרי או קפואמקרונים צהובים מלאים בגלי לימון שקונים בחנותמקרונים צהובים מלאים בגלי לימון שקונים בחנות25ריבס, קצוץ טרי או קפואמקרונים ורודים עמוקים מלאים בשימורי פטל קנוי או תוצרת ביתמקרונים ורודים עמוקים מלאים בשימורי פטל קנוי או תוצרת בית4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים25ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות סגול עמוקות מלאות שימורי דומדמניות שחורות שנקנו בחנותעוגיות סגול עמוקות מלאות שימורי דומדמניות שחורות שנקנו בחנות1(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1ripe bananripe banan