קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

רביולי גבינה עם ציפוי שלושה פלפלים

רביולי גבינה עם ציפוי שלושה פלפלים
רביולי גבינה עם ציפוי שלושה פלפלים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.14 דולר למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 12 גרם חלבון, 16 גרם שומן ובסך הכל 332 קלוריות. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-35 דקות. מתכון זה מבית Allrecipes דורש רביולי גבינה, פתיתי פלפל, פלפל חריף ופלפל. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה הים תיכונית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 37%. הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: רביולי גבינה עם שלושה פלפלים, רביולי גבינה עם רוטב פלפל אדום ורביולי גבינת עיזים עם רוטב פלפל אדום קלוי.

הוראות

1
מביאים לרתיחה סיר גדול עם מים מומלחים קלות. מבשלים רביולי במים רותחים במשך 8 עד 10 דקות, או עד שהם מוכנים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
4 אנשובי (זן מלוח), שטוף ומרוקן4 אנשובי (זן מלוח), שטוף ומרוקן
ציוד שתשתמש בו
1/2 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים (בערך 1 שלמים)1/2 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים (בערך 1 שלמים)
2
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
הרבה פלפל שחורהרבה פלפל שחור
ציוד שתשתמש בו
4 בצלים אדומים בינוניים, חתוכים לקוביות בגודל 1/4 אינץ'4 בצלים אדומים בינוניים, חתוכים לקוביות בגודל 1/4 אינץ'
3
מטגנים בצל ופלפל עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
צדפות גילוח - לשים במי מלחצדפות גילוח - לשים במי מלח
זמין באופן נרחב, אז בדוק אותם בשוק המקומיזמין באופן נרחב, אז בדוק אותם בשוק המקומי
4
מוסיפים כוס אחת מהמרק, מתבלים בפתיתי פלפל ומבשלים 5 דקות. מערבבים פנימה את יתרת המרק ומבשלים עד שרוב המרק מתאדה. כף תערובת פלפלים על רביולי.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
1/2 בצל בינוני (קצוץ קטן)1/2 בצל בינוני (קצוץ קטן)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם אפשרויות נהדרות עבור רביולי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. Juve Y Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Juve Y Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
Juve Y Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
בצבע זהב בהיר, לקאווה זו ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, באגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. הקאווה הברוטה הטבעית הזו היא רב-תכליתית ביותר מכיוון שלא הוסיפו מינון, כך שהחומציות והבועות מנקות את החך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, מוסר ים במרינדה במיסו, טונה בציפוי שומשום, צ'יקן טיקה מסאלה וג'מון איבריקו.