קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו בלסמי

רוטב ברביקיו בלסמי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב ברביקיו בלסמי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 156 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם דבש, שמן זית, סוכר חוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוף בגריל עם רוטב ברביקיו בלסמי, סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי, ו מיני קציצות עם רוטב ברביקיו פטל-בלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים חומץ בלסמי לרתיחה בסיר קטן על חום בינוני גבוה. להפחית את החום נמוך ומבשלים עד חומץ מצטמצם 1/3 כוס, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום.
3
מחממים שמן בסיר בינוני על חום בינוני עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מוסיפים בצלעות ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד מתרכך, על 5 דקות. מערבבים שום ופלפל אדום מרוסק ומבשלים עד ריחני, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
5
מערבבים בחומץ בלסמי מופחת, קטשופ, דבש, סוכר חום, חרדל, מולסה, ווסטרשייר, ופלפל לבן. מביאים לרתיחה, ואז להפחית לרתיחה ולתת לבשל עד מעובה מעט, על 15 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
6
הסר מהחום. מתבלים במלח ופלפל נוסף לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
7
עבור רוטב חלק יותר, מחית עם בלנדר טבילה, או בצנצנת של בלנדר רגיל, עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
8
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר, ולאחר מכן להעביר מיכל אטום ולאחסן במקרר עד חודש.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק2(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2ציפורן בינוניתכפיות שום טחון טרי (אודותכפיות שום טחון טרי (אודות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחון, בתוספת יותר לפי הטעםפלפל לבן טחון, בתוספת יותר לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר, לפי הטעםמלח כשר, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחון דק (כ-1 בינוני)שאלוט טחון דק (כ-1 בינוני)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר