קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס

רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס
רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 387 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה עובד טוב כמו רוטב ידידותי תקציב. אם יש לכם רוטב חריף, פלפל קאיין, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס, רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס, ו רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Boneshaker גפן ישן זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.