קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות14
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי

רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי
מתכון קנזס סיטי בסגנון רוטב ברביקיו מוכן תוך כ 50 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. לרוטב הזה יש 566 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. 16 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חרדל, דבשה, קטשופ, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי, רוטב קלאסי בסגנון קנזס סיטי, ו רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר בינוני על חום בינוני. מערבבים את השום, רסק עגבניות, אבקת צ ' ילי, פפריקה, פלפל אדום, allspice, וציפורן ומבשלים, ערבוב, עד הדבק הוא אדום לבנים כהה, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
שמן קנולה לטיגון בשמן עמוקשמן קנולה לטיגון בשמן עמוק
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את הקטשופ, מים, חומץ, מולסה, סוכר חום, מלח, רוטב סויה, ווסטרשייר, חרדל, פלפל שחור ועלה דפנה. התאם את החום כדי לשמור על רתיחה עדינה ולבשל עד שהטעמים באים יחד, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
4 כובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאוד4 כובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאוד
1 שעועית וניל שלמה1 שעועית וניל שלמה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
3
הסר וזרוק עלה דפנה לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות2(חוֹרֶף)שמן נייטרלי, כגון זרעי ענבים או ירקותשמן נייטרלי, כגון זרעי ענבים או ירקות1מעט כף גדושה אבקת צ'ילימעט כף גדושה אבקת צ'ילי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)11 קילו קישואים,פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה כההמולסה כהה6ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1צביטהצבוט ציפורן קרקעצבוט ציפורן קרקע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבש בסגנון אנגליחרדל יבש בסגנון אנגלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר