קושיבינוני
מוכן ב33 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו דבש-חרדל

רוטב ברביקיו דבש-חרדל
לכו לחנות ותביאו חרדל, פלפל, פלפל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 33 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 10% וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: הליבוט עם רוטב עגבניות ברביקיו ודבש - חרדל פולנטה, סלמון שום חרדל אפוי עם רוטב חרדל דבש, ו רוטב ברביקיו חרדל.

הוראות

1
מבשלים בייקון בסיר בינוני עד פריך; להסיר בייקון, ולנקז על מגבות נייר, שמירה על טפטוף בסיר.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בצל מטוגן ושום בטפטופים חמים על 3 דקות או עד מכרז. מערבבים בייקון, חומץ, ושאר החומרים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 10 דקות. לאחסן במקרר עד 1 שבוע.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Castoro Cellars ן יין זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
יין זינפנדל לבן ממשיך להיות אחד היינות הפופולריים יותר במיוחד בחודשי הקיץ. הזינפנדל הלבן שלנו מיוצר בסגנון שנותן את עצמו כדי להיות en-joyed עם או בלי ארוחה. זר היין מלא בדמויות פירות, פירות יער, דובדבנים ואבטיח, אם כי לא אינטנסיבי מדי. הטעמים עדינים ומלאי פרי זינפנדל, כולם מאוזנים עם מעט מתיקות כדי להפוך את היין היבש הזה נקי, חלק ומהיר בגימור. ליהנות ממנו עכשיו מכל סיבה שהיא, לוגם, pic-nick, או עם הארוחות האהובות עליך.