קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

רוטב ברביקיו קנזס סיטי

רוטב ברביקיו קנזס סיטי
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. גשו לסופר וקנו קאיין, מיץ תפוחים, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו קנזס סיטי, רוטב ברביקיו קנזס סיטי, ו רוטב ברביקיו קנזס סיטי.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות רוח פינס סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
אורני רוח הרפאים שלנו Zinfandel תערובות פירות מסן חואקין, סונומה ומחוזות אגם כדי להדגיש את הטוב ביותר של מה כל אחד מאותם מחוזות פנומנלי ייצור זינפנדל יש להציע. 2014 זינפנדל נפתח עם ניחוחות עשירים ומורכבים של ריבת פטל בשלה, פלפל סדוק אלון קלוי. על החיך, היין מציע טעמים עזים, ג ' אמיים של דובדבן שחור, בויזנברי, תבלין חום וקולה ממוסגרים במבנה שופע וגימור ארוך ורב שכבתי.