קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב לובסטר סיני (שומרי משקל)

רוטב לובסטר סיני (שומרי משקל)
רוטב לובסטר סיני (שומרי משקל) הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 247 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם יש לך מרק עוף בטעמים, רוטב סויה, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. מתכונים דומים: אוכלים על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות, שומרי משקל סלט כרוב סיני פריך, ו שומרי משקל מערבבים ירקות סיניים מטוגנים.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו