קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

רוטב לחם תירס כפרי

רוטב לחם תירס כפרי
רוטב לחם תירס כפרי הוא מתכון צמחוני ללא חלב ולקטו אובו עם 12 מנות. בתוספת זו יש 411 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -12 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם ביצים, גבעולי סלרי, לחם תירס מחלב חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . עם ציון של 22% , המנה הזו לא כל כך מדהימה. רוטב לחם תירס כפרי , רוטב לחם תירס כפרי עם אגוזי פקאן , ורוטב לחם תירס, ערמונים וחזיר כפרי דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את הדרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא NV Amber Falls Winery Sarah's Choice ריזלינג. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
NV Amber Falls יקב שרה'ס צ'ויס ריזלינג
NV Amber Falls יקב שרה'ס צ'ויס ריזלינג
לריזלינג ארומטי חצי מתוק זה יש זר "דבש" מובהק. ליין זה מאוזן בצורה מושלמת, תווי טעם של פרי בשל בחזית וסיומת קלילה מתמשכת.