קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות0
מגזין

רוטב סלט יפני

רוטב סלט יפני
רוטב לסלט יפני עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה מכין 5 מנות עם 216 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם קטשופ, שמן צמחי, פלפל גרוס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני בלתי ניתן לשיפור של 10%. נסו רוטב סלט ג'ינג'ר גזר יפני רוטב סלט ג' ינג'ר גזר יפני (מזון כוח), רוטב וואפו (רוטב סלט יפני), ו רוטב סלט יפני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
דופק ג ' ינג ' ר, בצל וסלרי במעבד מזון עד לאיחוד יסודי. לגרד את הצדדים של מעבד מזון עם מרית.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מריתמרית
2
מוסיפים רוטב סויה, מיץ ליים, סוכר, קטשופ ופלפל; מעבדים עד לאיחוד, 10 עד 20 שניות. זרם שמן בזרם דק לתערובת כשהמעבד פועל; מעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
קטשופקטשופ
פלפלפלפל
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את סנט אם ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
סנט ריזלינג
סנט ריזלינג
סנט מ ' ריזלינג בהיר, עם ארומת האפרסק העדינה והמינרליות הסלעית האופיינית לקרקעות אבן החול הבלויות שנמצאות באזור פפלץ. זהו ריזלינג בעל גוף בינוני, לא יבש, עם פירותיות משובחת המתעכבת באהבה על החיך ואז דוהה בעדינות לגימור בינוני-ארוך וטעם יבש. ריזלינג מקסים ורב-תכליתי מבציר מעולה ומספק במיוחד.