קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות80
ציון בריאות0
מגזין

רוטב צ'יפוטלה שזיפים

רוטב צ'יפוטלה שזיפים
אם יש לך חומץ תפוחים תפוחים, טעם עשן נוזלי, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו רוטב. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -40 דקות. . הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו Chipotle-צלעות חזיר מנגל שזיפים, צ'יפוטלה בגריל עם רוטב שמנת צ' יפוטלה-SRC, ו טופו מטוגן בשמן עמוק עם רוטב שזיפים אסיאתי או רוטב בוטנים תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את השזיפים, כמה בכל פעם, לתוך מסננת להגדיר מעל קערה גדולה. עם ידיים כפופות, לסחוט את השזיפים במסננת, מכריח את המיץ דרך החורים של המסננת. להשליך עיסת בילה, וחזור לייצר 8 כוסות של מיץ שזיפים.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
שזיףשזיף
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
2
יוצקים 3/4 כוס מיץ שזיפים לסיר קטן עם שום ובצל, מניחים על חום בינוני, ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים עד הבצל הוא שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
מיץמיץ
בצלבצל
שזיףשזיף
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים את תערובת מיץ בצל לתוך סיר גדול, ולהוסיף את הנותרים 7 1/2 כוסות של מיץ שזיפים. מערבבים בסוכר, חומץ תפוחים תפוחים, תיבול צ ' יפוטלה דרום מערבי, תיבול שום קלוי, פלפל חלפיניו, מלח, טעם עשן נוזלי עד הסוכר והמלח התמוססו. מביאים את התערובת לרתיחה מעל חום בינוני, להפחית את החום לרתיחה, ומבשלים את הרוטב עד מעובה, על 1 1/2 שעות. מערבבים לעתים קרובות כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
תיבולתיבול
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שום קלוישום קלוי
עשן נוזליעשן נוזלי
מיץמיץ
בצלבצל
רוטברוטב
סוכרסוכר
שזיףשזיף
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
לעקר את הצנצנות ואת העפעפיים במים רותחים לפחות 5 דקות. לארוז את הרוטב לתוך צנצנות חם, מעוקר, מילוי צנצנות בתוך 1/4 אינץ ' של החלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב הקרביים של צנצנות לאחר שהם התמלאו כדי להסיר כל בועות אוויר. נגב את החישוקים של הצנצנות עם מגבת נייר לחה כדי להסיר כל שאריות מזון. למעלה עם מכסים, בורג על טבעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
5
מניחים מתלה בתחתית של סיר גדול ולמלא באמצע הדרך עם מים. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ואז בזהירות להנמיך את הצנצנות לתוך הסיר באמצעות בעל. השאר שטח 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
יוצקים יותר מים רותחים במידת הצורך עד שפלס המים הוא לפחות 1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מלאה, מכסים את הסיר, ומעבדים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
הסר את הצנצנות מן העציץ ומניח על משטח מכוסה בד או עץ, כמה סנטימטרים זה מזה, עד מגניב. לאחר מגניב, לחץ על החלק העליון של כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי החותם הוא חזק (המכסה לא זז למעלה או למטה בכלל). לאחסן באזור קריר, כהה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר