קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

רום וריקוטה טירמיסו

רום וריקוטה טירמיסו
רום וריקוטה טירמיסו יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 200 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך אספרסו חזק מאוד, סוכר superfine, גבינת שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-20 דקות. נסו רזה ברי ריקוטה Tiramisu Parfaits, גלידת אננס טבעת רום # SummerDessertWeek, ו טירמיסו קלאסי ושוקולד ללא קפה-טירמיסו כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנצח את הגבינות, רום וסוכר עם מקצף חשמלי עד אור שמנת, להפריש.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
רוםרום
2
יוצקים את הקפה לתוך צלחת רדודה גדולה. לטבול במהירות 1 צד של חצי ladyfingers לתוך הקפה ושכב באופן הדוק יחד עם הצד הטבול למטה מעל הבסיס של צלחת גדולה שטוחה מבוססת או כוסות קפה au להלך.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
קפהקפה
3
מורחים חצי מתערובת הגבינה באופן שווה על גביהביצים. אבק עם חצי קקאו ואז לחזור על שכבות עם ביסקוויטים טבול קפה וגבינה. מכסים בניילון נצמד ושומרים במקרר לפחות 6 שעות או לילה. אבק עם קקאו שנותר רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
ביסקוויטיםביסקוויטים
גבינהגבינה
קפהקפה
מורחיםמורחים
אבקת קקאואבקת קקאו
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.