קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות56
ציון בריאות0
מגזין

ריבה של פאי תפוחים

ריבה של פאי תפוחים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאיים, אז נסו ריבת פאי תפוחים. מתאים ל-56 מנות. תבלין זה מכיל 83 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-0 גרם שומן למנה. תמורת 21 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 0% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם אגוז מוסקט טחון, פקטין פירות נוזלי, קינמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-40 דקות. עם ציון ספונקולרי של 7%, המנה הזו גרועה מאוד (אבל עדיין ניתנת לתיקון). נסו ריבת פאי תפוחים, ריבת פאי תפוחים ו-Certo הולנדית פאי ריבת תפוחים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי מערבבים תפוחים ומים. מכסים ומבשלים לאט עד לריכוך. למדוד 4-1/2 כוסות תפוחים; לחזור למחבת. (שמרו את שאר תערובת התפוחים לשימוש אחר או זרקו.)
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים סוכר וחמאה למחבת; מביאים לרתיחה מלאה תוך ערבוב מתמיד. מערבבים במהירות פנימה פקטין; מחזירים לרתיחה מתגלגלת מלאה. מרתיחים דקה אחת, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
פקטיןפקטין
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מסירים מהאש; להרחיק קצף. מערבבים פנימה תבלינים. מצקת בזהירות את התערובת החמה לצנצנות חמות של חצי ליטר, ומשאירה 1/4 אינץ'. מרווח ראש.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
4
הסר בועות אוויר; לנגב חישוקים ולהתאים מכסים. מעבדים 10 דקות בקופסת מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי ל-Dip. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.