קושימומחה
מוכן ב25 דק.
מנות64
ציון בריאות0
מגזין

ריבת אפרסק מסמיקה

ריבת אפרסק מסמיקה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו ריבת אפרסק מסמיקה. והוא מתאים להגשה ל 64 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 97 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. אם יש לכם פטל, פקטין פירות נוזלי, מיץ לימון בבקבוקים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד הכי טוב כמו תבלין, והוא נעשה בערך 25 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 8%, וזה בלתי אפשרי. נסו ריבת בננה אפרסק מסמיקה, פאי פירורי אפרסק מסמיק, ו מסמיק אפרסק מלבה קינוח עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי שלבו את האפרסקים, הפטל ומיץ הלימון. מערבבים פנימה סוכר. מביאים לרתיחה מתגלגלת מלאה, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים פנימה פקטין; חוזרים לרתיחה מתגלגלת מלאה. מרתיחים במשך 1 דקה, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
פקטיןפקטין
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מסירים מהאש; הסר קצף.
3
הוסף תמצית. בזהירות מצקת תערובת חמה לתוך צנצנות ליטר מעוקרים חם, עוזב 1/4-ב. מרחב ראש. נגב חישוקים והתאם מכסים. מעבדים במשך 5 דקות בקופסת מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב טבילה עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את ווב קליקוט ריץ'. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-64 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט ריץ'
ווב קליקוט ריץ'
עם ווב קליקוט עשיר, הפרי מוגבר לרמה חדשה ומלהיבה. פינו נואר החתימה של ווב קליקוט זוכה לרבגוניות חדשה עם מינון גבוה יותר, בעוד שנוכחות גדולה יותר של מיוניה מדגישה תווים טריים, פירותיים וגורמנדיים. בחיך נמצאים תווי הדרים ופרחים המאוזנים עם הרעננות הדינמית והגימור הקרמי המשותף לכל הביטויים של ווב קליקוט.תערובת: 45% פינו נואר, 15% שרדונה, 40% מיוניה