קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

ריזוטו פרימוורה

ריזוטו פרימוורה
ריזוטו פרימוורה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. זה מנות ראשונות יש 257 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ירקות אופציונליים להחליף, יין, אפונה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. מתכונים דומים: ריזוטו פרימוורה, ריזוטו פרימוורה, ו ריזוטו פרימוורה.

הוראות

1
יוצקים מרק עוף לסיר קטן.
מרכיבים שתצטרך
2
חום עד ... simmer.In תנור הולנדי גדול, חום 2 כפות שמן זית ו 2 כפות חמאה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל קצוץ וגזר קצוץ. מערבבים ומבשלים דקה או שתיים.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים כרובית ומבשלים לרגע.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים ברוקולי ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים סקווש ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים מלח ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר מן המחבת ולשים על צלחת. תניח בצד.
9
מוסיפים 1 כפות שמן זית ו 1 כף חמאה על אותו מחבת.
מרכיבים שתצטרך
10
חום מעל חום בינוני-נמוך.
11
מוסיפים אורז ומערבבים, בישול במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים חצי מהיין ו 1 1/2 כפיות מלח כשר. מערבבים ומבשלים עד שנוזל נספג. במהלך 30 עד 45 הדקות הבאות, להוסיף 1 כוס מרק רותח בכל פעם, ערבוב ובישול עד שכל תוספת של מרק נספג.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את החצי השני של היין ומבשלים עד לספיגה.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים בצל ירוק ואפונה, ערבוב לשלב. טעם כדי לוודא אורז הוא המרקם הנכון; להוסיף עוד מנה של מרק אם אורז יש יותר מדי לנשוך אותו. בדוק את תכולת המלח והוסף יותר מלח במידת הצורך. לאחר האורז מבושל, להסיר מן החום. מערבבים בגבינת עיזים, פרמזן וירקות עד שכל גבינת העיזים משולבת.
מרכיבים שתצטרך
15
מגישים על צלחת עם sprig של שמיר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborioאורז Arborio1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ברוקוליחתיכות ברוקולי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה (תוספת)חמאה (תוספת)3גזר שלם, קלופים דק חתוךגזר שלם, קלופים דק חתוך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות כרוביתחתיכות כרובית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש8ריבס, קצוץ טרי או קפואירקות אופציונליים להחליף כל האמור לעיל: פטריות, פלפל אדום, קישואים, חתיכות אספרגוסירקות אופציונליים להחליף כל האמור לעיל: פטריות, פלפל אדום, קישואים, חתיכות אספרגוס8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמיר טרי, לקישוטשמיר טרי, לקישוט113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)משקל גבינת עיזיםמשקל גבינת עיזים4בצל ירוק שלם, פרוס דקבצל ירוק שלם, פרוס דק11 קילו קישואים,מלח כשר (נוסף), יותר לפי הטעםמלח כשר (נוסף), יותר לפי הטעם1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף נתרן נמוךמרק עוף נתרן נמוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית (נוסף)שמן זית (נוסף)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה1בצל צהוב גדול כולו קצוץ דקבצל צהוב גדול כולו קצוץ דק1סקווש צהוב שלם, קצוץ דקסקווש צהוב שלם, קצוץ דק