קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

ריזוטו שמנת עם שעועית רחבה, בייקון פריך ומרווה

ריזוטו שמנת עם שעועית רחבה, בייקון פריך ומרווה
ריזוטו שמנת עם שעועית רחבה, בייקון פריך ומרווה נטול גלוטן, ומספק כ 1 מנות. במנה עיקרית זו יש 3869 קלוריות, 174 גרם חלבון ו 143 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %80 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמנת, שיני שום, ציר עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אוכמניות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו ריזוטו שמנת עם שעועית רחבה, בייקון פריך ומרווה, ריזוטו עם אפונה & שעועית רחבה, ו בייקון פריך עטוף עוף עם שלוש גבינה ריזוטו שמנת וסלט שומר ארוגולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.