קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ריזוטו שעורה עם שומר וזיתים

ריזוטו שעורה עם שומר וזיתים
ריזוטו שעורה עם שומר וזיתים עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 282 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת פרמזן, שיני שום, כרישה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: ריזוטו שעורה עם שומר, ריזוטו שעורה, ו ריזוטו שעורה עם בשר חזיר ופטריות.

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף 3/4 כוס כרישה, 1/2 כוס שומר, ופלפל פעמון; saut 5 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שעורה, טימין ושום; לבשל 2 דקות, ערבוב כל הזמן. מערבבים 2 מרק כוסות, ומבשלים 10 דקות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן. מערבבים הנותרים 3/4 כוס כרישה, 1/2 כוס שומר, 1 1/2 כוסות מרק, ויין; לבשל עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב לעתים קרובות (כ 45 דקות). מערבבים בגבינה, פטרוזיליה ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים זיתים; מקשטים עם שברי שומר, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקללא שומן, מרק עוף פחות נתרן, מחולקללא שומן, מרק עוף פחות נתרן, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנורה שומר קצוץ דק, מחולקנורה שומר קצוץ דק, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה קצוצה, מחולקתכרישה קצוצה, מחולקת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מרופאים בשמן, מגולענים וקצוציםזיתים מרופאים בשמן, מגולענים וקצוצים43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס (על גבינת פרמזן מגוררת1/3 כוס (על גבינת פרמזן מגוררת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורת פנינה לא מבושלתשעורת פנינה לא מבושלת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק11 קילו קישואים,טרי או 1/4 כפית טימין מיובשטרי או 1/4 כפית טימין מיובש