קושימומחה
מוכן ב1 ש, 13 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

גריסים וסורגים

גריסים וסורגים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל גריסים Grillades. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 968 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 53 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שום, פלפל, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 13 דקות. נסו גריסים וסורגים, Grillades ו גריסים, ו Grillades ו גריסים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הגריסים על פי הוראות החבילה. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
2
מביאים את השמנת והשום לרתיחה בקומקום עד שהקרם עולה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את החמאה ומקציפים עד שמנת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מוסיפים את הפלפלים, הבצל, העגבניות והתיבול הקראולי לסיר ומבשלים עד רך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
עגבנייהעגבנייה
פלפליםפלפלים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את מלאי הבשר, ציר עגל, רוטב עגבניות, יין אדום, 2 כוסות מים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ציר עגלציר עגל
יין אדוםיין אדום
מיםמים
6
בינתיים, במחבת, לטאטא יחד את שמן זית וקמח ומבשלים עד שהוא הופך חום כהה לעשות רביכה. לאחר החומרים בקומקום מתחילים לרתוח, מוסיפים את הנביכה ומקציפים עד שהרוטב מתעבה. מבשלים נמוך, ערבוב מדי פעם, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
מקציףמקציף
7
אבק העגל עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עגלעגל
8
יוצקים 2 כפות שמן זית במחבת גדולה ומטגנים את העגל עד חום זהוב, כ -90 שניות לכל צד. מוציאים את העגל מהמחבת וחותכים לרצועות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עגלעגל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מניחים 1/2 גרגרי כוס על החלק התחתון של קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מוסיפים את רצועות העגל ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגלעגל

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול קריאוליתיבול קריאולי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח, ועוד לאבקקמח, ועוד לאבק1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ0פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)0פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ0בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה1עגבניות, חתוכות לקוביות קטנותעגבניות, חתוכות לקוביות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4(חוֹרֶף)(1/2 מקל) חמאה ללא מלח(1/2 מקל) חמאה ללא מלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגל תינוק בעובי 1/16 אינץעגל תינוק בעובי 1/16 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עגלציר עגל0פלפל צהוב, קצוץפלפל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא להירגע ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.