קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

רייטה בצל בגריל

רייטה בצל בגריל
בצל בגריל רייטן נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 27 קלוריות. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל הודי. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם פלפל, יוגורט, שמן זית חוץ-בתולי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 28%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: ראיטה בצל, איך מכינים ראיטה בצל / פיאז קה ראיטה, רייטה בצל בגריל, ו בצל ראיטה-בצל קלוי ראיטה.

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברישים שמן על בצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
3
מניחים בצל על מתלה הגריל; צולים 4 דקות מכל צד או עד להשחמה ורכה.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מוציאים בצל לקרש חיתוך ומצננים לחלוטין; קוצצים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
5
שלב בצל פרוס, מלפפון קצוץ ושאר החומרים בקערה בינונית; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. ויינגוט אוט דר אוט גרונר וולטלינר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
ויינגוט אוט דר אוט גרונר ולטלינר
ויינגוט אוט דר אוט גרונר ולטלינר
מהדורה נפלאה של יין זה, נזכר וינטאג 2014 מצטיינים. יפה צמחים עם מסקנות של אבן. מלוח, כמו צלייה של 5 לחמים שונים בתנור יחיד. פריך, כמו כובע הקצה של צלי. היין מציע תווים של פלפלים, הל ופלפל אנגלי. כוח עדין.