קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

רפש אננס בננה

רפש אננס בננה
רפש אננס בננה יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון שחיפשת. מתכון זה מכין 12 מנות עם 646 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 10 דקות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם תרכיז מיץ תפוזים, מיץ תפוזים, מים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 41%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון אננס-רום רפש, רפש כתום-אננס, ו רזה אננס כתום רפש.

הוראות

1
בסיר מביאים לרתיחה סוכר ומים על אש בינונית; מגניב.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
יוצקים לכלי מקפיא; מוסיפים מיצים, תרכיז מיץ תפוזים ובננות. מכסים ומקפיאים. להגשה, הפשירו את התערובת עד שהיא רכה; מערבבים פנימה סודה שמנת וסודה לימון-ליים.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
סודה קרםסודה קרם
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב רפש עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שרי קרם סולרה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -17 דולר.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.