קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות13
מגזין

שאריות יווניות טונה מומסת

שאריות יווניות טונה מומסת
שאריות יווניות טונה להמיס יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 194 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לך חומוס, שום קלוי, פפריקה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה לחם בננה כקינוח. נסו ממיסים את הלב טונה מומסת, יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס, ו המסה יוונית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק