קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

שאריות פנקייק כריך ארוחת בוקר

שאריות פנקייק כריך ארוחת בוקר
שאריות כריך ארוחת בוקר פנקייק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 353 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. אם יש לך סירופ מייפל, גבינת צ'דר, חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החזיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח גרהם תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. עם כפית ציון של 40% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: שאריות פנקייק כריך ארוחת בוקר, שאריות כריך ארוחת בוקר הודו, ו כריך פנקייק לארוחת בוקר.

הוראות

1
מחבת חום מעל חום בינוני רסס קלות עם ספריי בישול. לפצח את הביצה למחבת ולשבור את החלמון. מבשלים את הביצה כדי מוצקות הרצוי. חם פרוס בשר חזיר במחבת בעת הרכבת כריך.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
פרוסות בשר חזירפרוסות בשר חזיר
זנים של פטריותזנים של פטריות
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
פנקייק טוסט בטוסטר ומניח פנקייק אחד על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
טוסטרטוסטר
3
מניחים ביצה על פנקייק.
מרכיבים שתצטרך
(קיבלר)(קיבלר)
4
יוצקים 1 כף סירופ מייפל על ביצה, מניחים את הגבינה על גבי ביצה, ופרוסת חזיר מחומם על גבי הגבינה. מעל הכריך עם הפנקייק השני ושופכים עוד 1 כף של סירופ מייפל על החלק העליון של הכריך.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
(קיבלר)(קיבלר)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)