קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

שומה עוף קלה בסגנון פואבלה

שומה עוף קלה בסגנון פואבלה
קל פואבלה-סגנון עוף שומה הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 227 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם כמון טחון, בצל, פלפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בקליפת התפוז אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפיטים אוכמניות-כתומים כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 49%. נסו שומה עוף קלה בסגנון פואבלה, עוף בחפרפרת, בסגנון פואבלה, ו שומה ירוקה בסגנון זקטקאס עם עוף (שומה פולובה ורדה זקטקאנו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל; מבשלים 5 דקות או עד שהם כמעט רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מערבבים כמון, כוסברה וקינמון בקערה קטנה; מפזרים מעל בצל במחבת. מבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
קינמוןקינמון
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מוסיפים צ 'ילי ושום למחבת; מבשלים 2 דקות או עד שהצ' ילי מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים מרק ו -4 המרכיבים הבאים (דרך הקליפה) למחבת; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים עוף למחבת; מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 10 דקות או עד לסיום העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוציאים עוף מהתבנית; גרוס עם 2 מזלגות. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
הוסף שוקולד לתערובת צ ' ילה; תן לעמוד עד שהשוקולד נמס. בעזרת בלנדר טבילה במחבת, מחית את תערובת השוקולד לתערובת אחידה. מבשלים על אש בינונית 20 דקות או עד מופחת ל 3 1/2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מחבתמחבת
9
מוסיפים עוף מגורר לרוטב; מערבבים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטברוטב

מרכיבים

3(חוֹרֶף)שקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקstemmed יבש זרע אנצ'ו צ' יילס, קרוע לחתיכות 2 אינץ ' (אודותstemmed יבש זרע אנצ'ו צ' יילס, קרוע לחתיכות 2 אינץ ' (אודות0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2שיני שום, פרוסות דקשיני שום, פרוסות דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק3רצועות(1/2 x 2 אינץ') קליפת תפוז(1/2 x 2 אינץ') קליפת תפוז0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור וללא עצמותירכיים עוף ללא עור וללא עצמות3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצות גס (על 1 בינוני)עגבניות קצוצות גס (על 1 בינוני)14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותקשוקולד לא ממותק