קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

שוקולד Decadence מאפינס בננה

שוקולד Decadence מאפינס בננה
המתכון שוקולד Decadence מאפינס בננה מוכן תוך כ 35 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתאים ל-24 מנות. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 168 קלוריות. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר במחיר סביר מאוד. אם יש לך שמן אגוזים קלוי, שמן canolan, אבקת אפייה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: עוגת בננה שוקולד, מאפינס בננה ללא ביצים - מאפינס דורה טבעוני בננה, ו תות בננה קינואה מאפינס (עושה 12 מאפינס; עלות כוללת לכל מאפין: $0.30).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.