קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

שוקולד לבן ופודינג ברי

שוקולד לבן ופודינג ברי
שוקולד לבן & פירות יער פודינג לוקח מסביב 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 31 גרם של שומן, וסך הכל 557 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC מזון טוב יש 31 אוהדים. זה עובד טוב כמו קינוח זול למדי. גשו לסופר וקנו סוכר, פודינג, ביצים, קמח לגידול עצמי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת פודינג ברי שוקולד לבן, פודינג לחם שוקולד ברי לבן, ו ברי שוקולד לבן-פודינג לחם דובדבן.

הוראות

1
חמאה קלה צלחת גראטן 1 ליטר במיקרוגל או צלחת עוגת מיקרוגל 20 ס " מ. הכה יחד את החמאה, הסוכר, הקמח, הביצים והחלב עם יד חשמלית להקציף במשך 2-3 דקות, עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מקפלים דרך שוקולד לבן ורוב פירות יער, לשפוך לתוך המנה, ואז מיקרוגל על גבוה במשך 10-12 דקות, עד שנקבע ויבש על גבי. השאירו לעמוד 5 דקות, לפני לאבק עם סוכר זיגוג ומגישים עם פירות יער שמורים פודינג.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לפודינג. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "