קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

שיפודי סלמון קלויים שומשום

שיפודי סלמון קלויים שומשום
שיפודי סלמון קלויים שומשום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, pescatarian, מתכון דל פחמימות, מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 556 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. גשו לסופר וקנו זנגביל, רוטב סויה, שמן שומשום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זה מובא לך על ידי Food.com. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : שיפודי תפוחי אדמה צלויים וסלמון מעושן, סלמון קלוי שומשום עם מיונז ווסאבי, ו שיפודי טונה עם שומשום ולימון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.