קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

שיפודי שרימפס סאקי עם רוטב טבילה הדר

שיפודי שרימפס סאקי עם רוטב טבילה הדר
שיפודי שרימפס סאקה עם רוטב טבילה הדר דורש כ 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 173 קלוריות. אם יש לך מיץ תפוזים, קורנפלור, שמן שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, . וזה טוב. נסו שרימפס טמפורה עם רוטב טבילה סויה, סאקי קיץ סנגריה: קוקטייל סאקי קל ומרענן, ו סלמון סאקי מאודה עם סאקי באטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שרימפס, 2 כפות סאקי בישול יין ושמן שומשום בקערה.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
שרימפסשרימפס
סאקהסאקה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לעמוד 20 דקות. מחממים גריל. חוט 5-6 שרימפס על כל שיפוד (מרינדה מילואים). גריל שרימפס על 2 דקות לכל צד, פונה עם מרית לשחרר מן הגריל.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
3
מערבבים מרינדה שמורות, הנותרים 4 כפות בישול יין, מיץ, רוטב סויה, ג ' ינג ' ר ו קורנפלור בסיר קטן. מבשלים 1-2 דקות עד מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיץמיץ
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים זרעי שומשום וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
5
מגישים עם שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו