קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שמן זית - עוגת טימין עם תאנים ופלפל שחור

שמן זית - עוגת טימין עם תאנים ופלפל שחור
מנה אחת מכילה 234 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך מלח, חלבונים, תאנים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 10 דקות. נסו תאנים שיכורים עם גרנולה פלפל שחור, שמן זית-בקלה שחורה עלומה עם לימונים, צלפים ותימין, ו בס מפוספס פראי מאודה עם פלפל צהוב Romesco, פלפל אדום-תבלין שחור ופטרוזיליה-שמן שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-37
2
קו 9-by-13 אינץ תבנית אפייה עם נייר קלף מעיל בקלילות עם תרסיס שמן צמחי nonstick. בקערה בינונית מערבבים את קמח המאפה עם קמח הלחם ואבקת האפייה. בקערה גדולה, מערבבים את חלמוני הביצה עם שמן זית, מים, טימין, מלח ווניל 3/4 כוס בתוספת 1 כף של הסוכר. עם מערבל חשמלי כף יד, לנצח את תערובת חלמון ביצה במהירות בינונית עד מאוד מקציף, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את תערובת הקמח ומערבבים במהירות נמוכה עד שהקמח משולב במלואו.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה נקייה, באמצעות מקצף נקי, לנצח את החלבונים ביצה במהירות בינונית גבוהה עד קצף. בהדרגה להוסיף את הנותרים 1/4 כוס בתוספת 1 כף סוכר להכות עד החלבון ביצה עבה מבריק, על 4 דקות. לגרוף כוס של החלבונים ביצה מוכה לתוך הבלילה ומערבבים עד בשילוב. מקפלים את החלבונים הנותרים לתוך הבלילה עד לא פסים להישאר. לגרד את הבלילה לתוך המחבת מוכן ואופים במשך 35 דקות, עד העוגה הוא זהב ומתחיל להתרחק מהצד. הגדר את המחבת על מתלה ולתת את העוגה להתקרר לחלוטין, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה בינונית, לזרוק את התאנים עם הסוכר, שמן זית, טימין קצוץ, פלפל שחור ומלח.
מרכיבים שתצטרך
6
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר במשך 1 שעה, עד התאנים מתחילים לרכך ולשחרר את המיצים שלהם.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים את העוגה לתוך 12 מלבנים ולהעביר צלחות. כפית את התאנים והמיצים שלהם על פרוסות העוגה, מעל כל פרוסה עם מנה של frache crme ו sprig טימין ומגישים בבת אחת.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לחםקמח לחם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcrème fraîchecrème fraîche5largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3largesחלמוניםחלמונים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תאנים טריים, לרבעים או פרוסיםתאנים טריים, לרבעים או פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפהקמח מאפה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,טימין קצוץ, בתוספת 12 עלי קורנית לקישוטטימין קצוץ, בתוספת 12 עלי קורנית לקישוט1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן