קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

שעועית אדומה משובצת נקניקיות ואורז

שעועית אדומה משובצת נקניקיות ואורז
נקניק משובץ שעועית אדומה ואורז יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 410 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תיבול קייג'ון, נקניק, שעועית צ' ילי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 54%. הציון הזה די טוב. אורז אדום עם נקניק הבנרו ושעועית אדומה, אורז אדום עם שעועית שחורה ונקניק, ו שעועית אדומה ואורז עם נקניק עוף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מבשלים אורז לפי הוראות החבילה. בינתיים מטגנים נקניק, בצל וסלרי בסיר גדול עד שהירקות פריכים-רכים, כ -5 דקות. מערבבים שעועית, עגבניות ותבלינים. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים עד לחימום, כ -10 דקות. מערבבים פנימה אורז; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף