קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

שעועית לימה כרישה קיש

שעועית לימה כרישה קיש
המתכון שעועית לימה כרישה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1011 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 61 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם גבינת צ'דר, שאלוט, חתיכות בייקון סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קרום העוגה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות בצק סוכר ותבלינים כקינוח. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. נסו כרישה ומרק שעועית לימה עם בייקון, שעועית לימה עם חזיר, ו שעועית לימה עם חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Feret למברט בורדו Superieur עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים זהיר. האף ואת פרופיל הטעם של פירות כהים, שזיף ו ארז הם מאוזנים היטב עם חומציות מבנה טאנין על החיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות כאחד. גימור יבש ומרענן משלים את היין.