קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

שעועית שחורה ומנגו סלסה

שעועית שחורה ומנגו סלסה
שעועית שחורה ומנגו סלסה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-15 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 193 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. אם יש לך צ'יפס טורטייה, רוטב ויניגרט, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. מתכונים דומים: שעועית שחורה וסלסה מנגו, סלסה שעועית שחורה מנגו, ו שעועית שחורה וסלסה מנגו.

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 12 מרכיבים בקערה בינונית; כיסוי וצינה 1 שעה או עד 24 שעות.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מגישים עם צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
3
שעועית שחורה ותירס סלסה: תחליף 1 (11-אונקיה) יכול תירס shoepeg, סחוט, עבור מנגו. המשך לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.