קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעורה דרום מערבית " גריסים

שעורה דרום מערבית
שעורה דרום-מערבית " גריסים עשויים להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 314 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו מלח, אבקת צ'ילי, דבש, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב כף ציון של 39%. מתכונים דומים: שרימפס וגריסים דרום-מערביים, שרימפס וגריסים בסגנון דרום-מערבי, ו דרום מערב סוט? עם גריסי סלסה.

הוראות

1
מניחים 1/3 כוס שעורה בבלנדר; מעבדים עד לטחון גס (בערך 15 עד 20 שניות).
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מניחים שעורה טחונה בסיר גדול. חזור על התהליך עם שעורה הנותרים. מבשלים שעורה על אש בינונית 4 דקות או עד קלוי, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים מים, חלב, דבש ומלח; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים 25 דקות או עד שהשעורה רכה, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
דבשדבש
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
4
מוסיפים גבינה, אבקת צ 'ילי וצ' ילי; מבשלים 5 דקות או עד שהגבינה נמסה תוך ערבוב מתמיד. למעלה כל מנה עם 1 כף שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גבינהגבינה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
5
מגישים עם רוטב חם, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הטירה סטי. מישל ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 למעלה חובב יין 100 קונה הטוב ביותר של 2018 שאטו סטי. מישל ' עמק קולומביה ריזלינג הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי וושינגטון עמק קולומביה. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג 'לאחר וינטאג'. היין מציע ניחוחות וטעמים תפוחים פריכים עם תווים מינרליים עדינים. זהו "ריזלינג היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטנים, גבינות קלות או עוף.