קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

שפמנון Queso

שפמנון Queso
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? שפמנון Queso יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 522 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . גשו לסופר וקנו מיץ ליים, שמן canolan, שפמנון פילה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזאת טובה. נסו שפמנון טורטייה מטוגן Queso, צרוב Queso פרסקו ו Queso Panela עם כוסברה Mojo, ו Queso מקסיקני אמיתי-הפוך queso אמיתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצלחת רדודה, מערבבים יחד 1/4 כוס מיץ לימון ובירה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
בירהבירה
2
מניחים דגים בצלחת, ופונים למעיל. להשרות במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
מחממים את התנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C). מעיל מתלה צלייה עם ספריי בישול, ומניח מעל תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
שוטפים את הדגים במים קרים, ומייבשים אותם. זרוק את המרינדה. בצלחת אחת, מערבבים יחד את קמח התירס, פירורי שבב טורטיה, מלח ופלפל. בצלחת אחרת, מערבבים יחד 2 כפות של מיץ לימון ושמן קנולה. לטבול פילה לתוך סיד ושמן, ואז לתוך תערובת קמח תירס כדי מעיל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
מיץ לייםמיץ ליים
קמח תירסקמח תירס
מרינדהמרינדה
טורטיהטורטיה
מיםמים
דגיםדגים
לייםליים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
5
מניחים את הדג על מדף הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
6
אופים דגים במשך 8 עד 10 דקות, או עד זה פתיתים בקלות עם מזלג. בעוד הדגים נאפים, מערבבים את הגבינה המעובדת, אבקת צ 'ילי, כמון ופלפל צ' יפוטלה בסיר קטן על אש בינונית-נמוכה. מבשלים ומערבבים עד מומס וחלק.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מעובדתגבינה מעובדת
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
כמוןכמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מניחים דגים על צלחות הגשה, ולכפות את רוטב הגבינה עליהם. למעלה עם קומץ עלי כוסברה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
רוטב גבינהרוטב גבינה
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו