קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס אגוז מוקפץ ומטגנים

שרימפס אגוז מוקפץ ומטגנים
שרימפס אגוז מוקפץ דורש בערך 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה אחת מכילה 611 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 36 גרם שומן. אם יש לך דבש, בצל ירוק, שרימפס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 82%. נסו שרימפס מערבבים פריזר חבילה, שרימפס תאילנדי מערבבים ומטגנים עם קישואים, ו מהיר 10 דקות שרימפס טריאקי מוקפץ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.