קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות1
ציון בריאות70
מגזין

שרימפס, ארטישוק ולחם שטוח ריקוטה טרי

שרימפס, ארטישוק ולחם שטוח ריקוטה טרי
שרימפס, ארטישוק ולחם שטוח ריקוטה טרי עשוי להיות בדיוק הלחם שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 3066 קלוריות, 111 גר' של חלבון, ו 112 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %67 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו שמן זית, שמן זית, חמאה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. מתכונים דומים: עגבניות טריות, ריקוטה, ופסטה ארטישוק, שרימפס מתובל + פסטה ארטישוק עם רוטב עגבניות טרי, ו פיצה fig & ricotta flatbread.

הוראות

1
מחממים מחבת ברזל יצוק או גריל חיצוני לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
ממיסים את החמאה במחבת סאוט על אש בינונית, מוסיפים את השרימפס ושום וטחון עד שהשרימפס ורודים ומבושלים, בערך 2 דקות. זרוק את השרימפס עם הפטרוזיליה הקצוצה. מניחים בצד להתקרר ולאחר מכן לקצוץ את השרימפס.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להפוך את הבצק החוצה על משטח עבודה משוריין למתוח ולחץ עם הידיים כדי ליצור צורה דקה, מלבנית. אם אתה צריך, להרים את הבצק ולתת את המשקל הטבעי של הבצק למתוח את עצמו. זה לא צריך להיות מושלם, למעשה זה טוב יותר כשזה לא. ברגע שיש לך את הבצק בצורה שאתה אוהב, לצחצח צד אחד של הבצק עם שמן זית ולהניח את הצד הזה למטה שטוח על הגריל שחומם מראש. מבשלים את הבצק עד שהוא חרוך ויש לו מרקם פריך, כ -5 דקות, מברישים את הצד השני עם קצת שמן ולאחר מכן הופכים את הבצק ומכסים את הצד השני. לאחר הלחם חרוך ומבושל, להסיר אותו מן הגריל להרכיב את לחם הפנים.
מרכיבים שתצטרך
לחם שטוחלחם שטוח
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מורחים את הריקוטה על לחם הפנים ומפזרים את האורגנו על פני כל פני השטח. למעלה עם ארטישוקים, פלפלים אדומים ושרימפס ומפזרים את כל הדבר עם מיץ לימון. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
ארטישוקארטישוק
לחם שטוחלחם שטוח
אורגנואורגנו
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
שרימפסשרימפס
מורחיםמורחים
5
לשרת וליהנות!
6
בכוס מדידה נוזלית, לשלב את המים החמים, שמרים וסוכר. לאפשר את השמרים להתמוסס ולפרוח, על 5 דקות. לאחר הפריחה, מוסיפים את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
7
בינתיים, בקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף ההנעה, לשלב את הקמח והמלח. זרם בתערובת מים / שמרים, כמו הבצק מתחיל לבוא יחד, לעבור מצורף קרס בצק. אפשר לבצק ללוש, להוסיף קצת יותר קמח במידת הצורך, כך שהבצק משתחרר מצדי הקערה, 1 עד 3 דקות. אתה צריך להיות מסוגל לגעת בבצק ולא צריך את הבצק מקל על האצבעות שלך. לאחר שהבצק מלש ומתרחק מצדי הקערה, מסירים את הבצק מהקערה למשטח עבודה משוריין, ויחד עם ידיים מקומטות ממשיכים ללוש אותו ביד למשך 1 עד 2 דקות. ואז יוצרים את הבצק לכדור עגול ומניחים אותו לתוך קערה גדולה מרוססת עם תרסיס nonstick. מכסים את הקערה בניילון נצמד או במגבת צלחת נקייה ונותנים לבצק לעלות באזור חם של המטבח עד שהוא מכפיל את גודלו, 1 1/2 עד 2 שעות. לאחר שהבצק עלה הוא מוכן להיות מבושל עם זאת אתה רוצה!
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
שמריםשמרים
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
8
הערות של קוק: הבצק הזה הוא בצק רטוב, לשמור על קמח ספסל מוכן ולוודא לפרוח את הידיים בעת עבודה עם הבצק. סמוך על תחושת הבטן שלך כשף, אם הבצק הוא רטוב, להוסיף עוד קמח, אם הוא נוקשה מדי, להוסיף קצת מים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
9
סוכר משמש להאכיל את השמרים אשר יסייע הבצק לגדול. קמח לחם ייתן לך מרקם לעיס כי הקמח יש יותר גלוטן. אתה לא צריך להשתמש מדחום כדי לקבל את טמפרטורת המים, זה צריך רק להרגיש חם למגע.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצקבצק
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)envelope active-שמרים יבשיםenvelope active-שמרים יבשים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לחם, ועוד לאבקקמח לחם, ועוד לאבק1WES E אומנויות השפה האנגליתקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארטישוק במרינדה, קצוץארטישוק במרינדה, קצוץ1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן זיתשמן זית3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו קצוץ ועוד לקישוטאורגנו קצוץ ועוד לקישוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קלוי, קצוץפלפל אדום קלוי, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (16/20,) קלופים, מקולפים, זנבות, זנבותשרימפס (16/20,) קלופים, מקולפים, זנבות, זנבות2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (105 עד 110 מעלות F)מים חמים (105 עד 110 מעלות F)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.