קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

שרימפס ברוטב קוקוס חריף

שרימפס ברוטב קוקוס חריף
שרימפס ברוטב קוקוס חריף דורש על 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 248 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. אם יש לכם פתיתי פלפל, עלי כוסברה, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחלב קוקוס קל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויט חלב קוקוס לימון (עם ריבת צ'יה אוכמניות) כקינוח. נסו שרימפס קוקוס עם רוטב כתום חריף, שרימפס קוקוס עם רוטב כתום חריף, ו שרימפס קוקוס עם רוטב טבילה מתוק & חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה על חום בינוני ומבשלים את השום עד ריחני. מערבבים בחלב קוקוס, מרק עוף, פתיתי פלפל אדומים ורוטב סויה. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מרק עוףמרק עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים את השמנת וחוזרים לרתיחה בלי להרתיח.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
3
מוסיפים שרימפס מבושל וחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
מקשטים עם כוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אספרטו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.