קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות2
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שרימפס ג'מבו ממולא

שרימפס ג'מבו ממולא
שרימפס ג'מבו ממולא דורש סביב 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 337 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך שרימפס ג'מבו, לקשט: טריזי לימון, פירורי לחם, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. עם כפית ציון של 25% המנה הזאת די גרועה. נסו שרימפס ג'מבו ממולא, שרימפס ג'מבו ממולא בכוסברה וצ' ילי, ו פגזי ג'מבו ממולאים בחזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף שרימפס, משאיר זנבות על; devein שרימפס, אם תרצה בכך. פרפר שרימפס על ידי ביצוע חתך עמוק במורד הגב של כל אחד מהקצה הגדול לזנב, חיתוך ל, אבל לא דרך, עקומה פנימית של שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2
מחלקים כל עוגת סרטן באופן שווה ל 4 מנות. צורה 1 חלק באופן שווה סביב כל שרימפס, ויצרו כדור (להשאיר את הזנב חשוף). חזור על הנוהל עם מנות עוגת סרטנים שנותרו ושרימפס. מחלקים שרימפס באופן שווה בין 2 ramekins גדול.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
3
מפזרים באופן שווה עם פירורי לחם; רוטב חמאה כפית על שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
אופים ב 400 במשך 15 דקות או עד הזהב.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט Grigio Scarpetta עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.