קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

שרימפס ואספרגוס עם רוטב שומשום ג'ינג'ר

שרימפס ואספרגוס עם רוטב שומשום ג'ינג'ר
שרימפס ואספרגוס עם רוטב שומשום זנגביל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 433 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לכו לחנות ותביאו אספרגוס, שרימפס, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו שרימפס עלום עם רוטב שומשום-ג'ינג'ר קלוי, שרימפס כרוב ניצנים ספרינג רולס עם רוטב ג'ינג'ר שומשום, ו שיפודי שרימפס בגריל עם רוטב סויה, זנגביל טרי וזרעי שומשום קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין שרימפס במרינדה, לשלב הראשון 9 מרכיבים בשקית ניילון zip-top; חותם במרינדה במקרר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר שרימפס מהתיק, הזמנת מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
3
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים אספרגוס ופטריות; מטוגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף שרימפס; לבשל 3 דקות או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים מרינדה שמורות, מים, ו קורנפלור בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף למחבת. מביאים לרתיחה, ומבשלים 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
8
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 אינץ') אספרגוס פרוס באלכסון(2 אינץ') אספרגוס פרוס באלכסון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות כפתור פרוסותפטריות כפתור פרוסות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגיר חםאורז מבושל ארוך גרגיר חם2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס2(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1דאש3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות פטריות שיטאקה פרוסות (על 2 חבילות)1/2 כוסות פטריות שיטאקה פרוסות (על 2 חבילות)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.