קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס ונקניקיות Jambalaya

שרימפס ונקניקיות Jambalaya
אם יש לכם עגבניות, פלפל חלפיניו, נקניקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די טוב. נסו שרימפס ונקניקיות Jambalaya, שרימפס ונקניקיות Jambalaya, ו שרימפס ונקניקיות Jambalaya (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את השמן בתנור הולנדי גדול או בסיר ברזל שחור על חום בינוני, מוסיפים את הקילבסה ואת הטחון במשך 8 עד 10 דקות, עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקייהנקניקייה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
הסר את הקילבסה לקערה, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
נקניקייהנקניקייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את החזיר לאותו סיר ומבשלים 8 עד 10 דקות, עד משחימים קלות.
מרכיבים שתצטרך
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
הסר לקערה עם kielbasa, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
נקניקייהנקניקייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים את החמאה, הבצל, הסלרי והפלפלים לאותו סיר וקמח במשך 8 עד 10 דקות, עד הבצל הוא שקוף.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את עגבניות, שום, חלפיניו או קאיין, אורגנו, טימין, רסק עגבניות ומבשלים עד שכל הירקות ועשבי תיבול מעורבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
ירקירק
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אורגנואורגנו
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
עשבי תיבולעשבי תיבול
טימיןטימין
8
מוסיפים את המניה ומביאים לרתיחה מתגלגלת. מערבבים את האורז, ומוסיפים את הנקניק, בשר חזיר, עלי דפנה, מלח, פלפל ורוטב חם. לחזור לרתיחה, להפחית את החום נמוך ומבשלים, מכוסה, במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
רוטב חריףרוטב חריף
נקניקנקניק
פלפלפלפל
מלאימלאי
אורזאורז
מלחמלח
חםחם
9
הוסף 1/4 כוס של הבצל הירוק, 1/4 כוס הפטרוזיליה, מיץ הלימון והשרימפס, ומערבבים היטב. מכסים את הסיר, להסיר אותו מהחום ולאפשר את קיטור jambalaya, במשך 15 דקות, לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מקשטים עם הבצל הירוק 1/4 כוס הנותרים 1/2 כוס פטרוזיליה, וקורטוב של רוטב חם,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף, רצוי תוצרת ביתציר עוף, רצוי תוצרת בית1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה, מחולקתפטרוזיליה טרייה קצוצה, מחולקת3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1פלפל ירוק, קורד וקוביותפלפל ירוק, קורד וקוביות6מקפיםרוטב חריף, אופציונלי (מומלץ: טבסקו)רוטב חריף, אופציונלי (מומלץ: טבסקו)1פלפל חלפיניו, זרעי טחון או 1/2 כפית קאייןפלפל חלפיניו, זרעי טחון או 1/2 כפית קאיין2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו טרי חתוך לקוביותאורגנו טרי חתוך לקוביות1פלפל אדום, קורד וקוביותפלפל אדום, קורד וקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגרים, שטוףאורז ארוך גרגרים, שטוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק, כגון kielbasa או andouille, פרוסנקניק, כגון kielbasa או andouille, פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ, מחולקבצל ירוק קצוץ, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, deveined (20 עד 24 ספירה)שרימפס, deveined (20 עד 24 ספירה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מעושן, קוביותחזיר מעושן, קוביות11 קילו קישואים,טימין טרי חתוךטימין טרי חתוך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ וזרעעגבניות קצוץ וזרע2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.