קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

שרימפס וקלה עם מרק טרגון וקרוטונים

שרימפס וקלה עם מרק טרגון וקרוטונים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל שרימפס וקלה עם מרק טרגון קרוטונים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 417 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לכי לחנות וקחי שום, מים, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו בקלה במרק עגבניות טרגון, טונאן במרק עגבניות טרגון, ו מולים במרק עגבניות טרגון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, להמיס את החמאה על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיף את הבצל, סלרי, שום, ו 3/4 כפית מלח. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שהירקות מתחילים להתרכך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
3
מוסיף את היין, טרגון, מיץ צדפות, עגבניות, ומים. מביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
טרגוןטרגון
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
ייןיין
4
בינתיים, לשים מחבת בינונית על חום נמוך בינוני. לזרוק את קוביות הלחם עם השמן ואת הנותרים 1/4 כפית מלח; להוסיף אותם למחבת. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד חום פריך וזהוב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר מהחום וזרוק את קרוטונים עם 1/8 כפית פלפל ו 2 כפות של הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
6
מערבבים בקלה ושרימפס לתוך המרק. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד פירות הים הוא פשוט עשה, 3 עד 5 דקות. מערבבים 1/4 כפית פלפל והפטרוזיליה הנותרת ומגישים את המרק עם קרוטונים.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
פלפלפלפל
מרקמרק
קודקוד
7
המלצת יין: מרק דגים עם מרק עשב חדור גורם לנו לחשוב על פטיו שטוף שמש המשקיף על הים התיכון מנצנץ. אם היית בניס, היית שותה פרובנאל רוס. למה לא כאן?
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
דגיםדגים
מרקמרק
ייןיין

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 אינץ ' קוביות לחם לחתוך מלחם לבן באיכות טובה1/2 אינץ ' קוביות לחם לחתוך מלחם לבן באיכות טובה2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות חתוכות לקוביות עם המיץ שלהם (אחד 15 אונקיה יכול)שימורי עגבניות חתוכות לקוביות עם המיץ שלהם (אחד 15 אונקיה יכול)2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץסלרי, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ צדפות בבקבוקמיץ צדפות בבקבוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, פילה בקלה ללא עור, לחתוך לרצועות 1-by-1/2 אינץללא עצמות, פילה בקלה ללא עור, לחתוך לרצועות 1-by-1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)טרגון מיובשטרגון מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, פגז ו חצי לאורכושרימפס, פגז ו חצי לאורכו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב