קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס כבושים בסגנון דרומי

שרימפס כבושים בסגנון דרומי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס כבוש בסגנון דרומי. מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-76 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך מלח, צלפים, חומץ סיידר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. מתכונים דומים: סלק בסגנון דרומי ביצים ממולאות כבושות, שרימפס בסגנון דרומי, ו שרימפס ברביקיו בסגנון ניו אורלינס מ ' מאסטרינג את אמנות הבישול הדרומי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה