קושיקשה
מוכן ב1 ש, 7 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שרימפס מוקפץ עם Broccolini

שרימפס מוקפץ עם Broccolini
שרימפס מוקפץ עם Broccolini דורש סביב 1 שעה ו 7 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 367 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם broccolini, שרימפס, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן מתכונים דומים: שרימפס מוקפץ עם Broccolini, Sauteed Broccolini, ו Sautéed Broccolini.

הוראות

1
מבשלים Broccolini במים רותחים במשך 2 דקות או עד כמעט במכרז; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
BroccoliniBroccolini
מיםמים
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שמן למחבת; מערבולת למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים בצל וג ' ינג ' ר; לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
5
מוסיפים שרימפס, מלח, ו Broccolini; סאוט 4 דקות או עד שרימפס נעשים. מערבבים בחמאת שרימפס; מבשלים במשך 30 שניות או עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
BroccoliniBroccolini
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
מלחמלח
6
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.