קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

שרימפס פלורנטין מעל שיבולת שועל

שרימפס פלורנטין מעל שיבולת שועל
שרימפס פלורנטין על שיבולת שועל עגבניות יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה אחת מכילה 643 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן גשו לסופר וקנו 2 לימונים, יין, צ'דר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו שרימפס מתובל וגבינת שיבולת שועל עם עגבניות, לולה שרימפס ופרמזן שיבולת שועל פולנטה עם עגבניות בזיליקום, ו גרגרי עגבניות קלויים מפורקים ושרימפס, עם ירקות חרדל מוקפצים ובייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להפוך את גרגרי העגבניות, בסיר, להביא את המים והחלב לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
גריסיםגריסים
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
תוסיף את המלח. לאט מוסיפים את שיבולת השועל וחוזרים לרתיחה; מערבבים במשך 1 דקה מלאה. (הסוד להכנת גריסים טובים הוא ערבוב ראשוני של הסיר.) להפחית את החום, לכסות, ומבשלים 3 דקות. מערבבים את שיבולת השועל ומוסיפים 1 מקל חמאה, ערבוב עד שהוא נמס. מכסים ומבשלים 3 עד 5 דקות, או עד גריסים עבים ושמנת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גריסיםגריסים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
להסיר מהחום ולהניח בצד.
5
מטגנים את הבצלים הנותרים 1 כף חמאה במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
6
מוסיפים את גבינת השום, 1 1/2 כוסות צ ' דר, ובצל לגריסים, ומערבבים עד שהגבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
שוםשום
בצלבצל
גריסיםגריסים
7
מוסיפים את העגבניות ואת הצ ' ילי הירוק ומערבבים היטב; מערבבים את הביצים המוכות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
עגבנייהעגבנייה
ביצהביצה
8
יוצקים את שיבולת השועל לתבשיל משומן 8 על 11 על ידי 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
9
אופים את התבשיל במשך 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מפזרים את הגבינה שנותרה על התבשיל במשך 5 הדקות האחרונות של זמן הבישול.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
11
כדי להפוך את שרימפס פלורנטין, להתחיל עם 1 כף חמאה במחבת סאוט.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
מוסיפים שום טחון ושרימפס. Deglaze עם לימון ויין.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
שרימפסשרימפס
לימוןלימון
ייןיין
13
מוסיפים שמנת, גבינה ותרד. להפחית, עונה, לפי הטעם, עם מלח ופלפל ושופכים על שיבולת שועל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרדתרד
גבינהגבינה
קרםקרם
גריסיםגריסים

מרכיבים

1stickחמאה, בתוספת 1 כף חמאהחמאה, בתוספת 1 כף חמאה2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףרוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר או גרנד פדאנהפרמזן מגורר או גרנד פדאנה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1דאשאגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1עד 2 לימונים juicedעד 2 לימונים juiced1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר גריסיםבישול מהיר גריסים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רול גבינה שוםרול גבינה שום11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר, מגוררצ'דר, מגורר12שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי, ארוז למטהתרד טרי, ארוז למטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב8ריבס, קצוץ טרי או קפואיין לבן, עבור deglazingיין לבן, עבור deglazing

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט Grigio Scarpetta עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.