קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות41
מגזין

שרימפס צ'רלסטון ודגנים עם רוטב סרטנים כחול טאסו

שרימפס צ'רלסטון ודגנים עם רוטב סרטנים כחול טאסו
המתכון צ'רלסטון שרימפס ודגנים עם רוטב סרטנים כחול טאסו יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 1243 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 63 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו אבקת בצל, ציר עוף, מלח כשר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החזיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח גרהם תפוח כקינוח. נסו שרימפס צ'רלסטון ודגנים, שרימפס ודגנים מ 'האחים לי צ' רלסטון מטבח, ו שרימפס וסרטן גאמבו על גריסים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר תחתון גדול לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים חמאה לסיר ונותנים להמיס.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים בשר חזיר, בצל לבן, פלפלים, תיבול Cajun, מלח, סוכר חום, אבקת בצל, ושום טחון. מערבבים בקמח וממשיכים לבשל תוך ערבוב עד שתשיג צבע חום כהה, רביכה חומה. לאט לאט לטאטא 6 כוסות של מלאי דגים, להוסיף לאט כדי לעזור למנוע גושים. מביאים לרתיחה ולהשתמש הנותרים 2 כוסות של מלאי כדי להתאים עקביות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
שום טחוןשום טחון
אבקת בצלאבקת בצל
סוכר חוםסוכר חום
בצל לבןבצל לבן
מלאימלאי
פלפליםפלפלים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
הסר מהחום ולהוסיף את בשר הסרטן. להפריש לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
5
במחבת טחון, מעל חום בינוני-גבוה, שרימפס מטוגנים ונקניקיות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מניחים שרימפס ונקניקיות על שיבולת שועל, אם משתמשים, ומעל עם רוטב סרטן.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
גריסיםגריסים
רוטברוטב
סרטןסרטן
7
* הערת טבחים: לשימוש ביתי זה יותר מעשי להשתמש גרגרים מיידיים. מבשלים גריסים שלך ראשון ולא לפחד העונה לטעמך. זהו מרכיב עיקרי למנה שלך.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תבלינים חריפים משחירים Cajunתבלינים חריפים משחירים Cajun2בצל צהוב בינוני, קצוץמלאי דגים או ירקות או ציר עוף, מחולקמלאי דגים או ירקות או ציר עוף, מחולק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טחון דקשום טחון דק1פלפל ירוק, קצוץ דקפלפל ירוק, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואגריסים, אופציונליגריסים, אופציונלי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טסו, קצוץ דקחזיר טסו, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטן כחול חד פעמיסרטן כחול חד פעמי2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1פלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק1קילוגרםנקניק חריף, פרוס דקנקניק חריף, פרוס דק2קילוגרםשרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץ דקבצל לבן קצוץ דק1פלפל צהוב, קצוץ דקפלפל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.