קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

שרימפס קוקוס עם רוטב בוטנים

שרימפס קוקוס עם רוטב בוטנים
שרימפס קוקוס עם רוטב בוטנים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 702 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך רוטב חם, קוקוס, חלב קוקוס, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו כיסוני שרימפס עם בוטנים ורוטב קוקוס, סאטה עוף ושרימפס עם רוטב בוטנים קוקוס וסלט ירקות טריים, ו לחמניות קיץ טריות עם שרימפס, מנגו, אטריות אצות, & רוטב קארי קוקוס-בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ללטף את השרימפס במגבת נייר. בקערה קטנה לשלב קורנפלור, מלח, פלפל, קאיין. בקערה נפרדת, לטאטא את החלבונים ביצה עד קצף. בקערה אחרת, מניחים את הקוקוס. מעיל השרימפס עם עמילן התירס ולנער את כל עודף. לטבול לתוך הלבן ביצה ולאחר מכן לחץ לתוך הקוקוס כדי לקבל כיסוי מלא. נסה לשמור על 1 יד יבשה, זה ישמור על הדברים קצת נקי.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
חלבוניםחלבונים
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קוקוסקוקוס
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מקציףמקציף
קערהקערה
3
במחבת גדולה, מחממים את השמן ל-350 מעלות F ומטביעים בעדינות את החסילון, 6 בכל פעם. מטגנים במשך כ 3 דקות או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר אותם מתלה לנקז.
5
מגישים עם רוטב בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
6
במעבד מזון, מחית את המניה עוף, חלב קוקוס, מיץ ליים, רוטב סויה, רוטב דגים, רוטב חם, שום קצוץ, וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
7
מוסיפים את חמאת הבוטנים והדופק לשלב. מקפלים בכוסברה ולשמור בקירור עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
8
מביאים רוטב לטמפרטורת החדר ומגישים עם שרימפס קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
שרימפסשרימפס
רוטברוטב

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת4תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים או 2 עד 3 אנשובי, קרקערוטב דגים או 2 עד 3 אנשובי, קרקע2(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קצוץג'ינג'ר קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחון טריפלפל לבן טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 תות, קלוף1 תות, קלוף6ריבס, קצוץ טרי או קפואקנולה או שמן בוטנים, לטיגוןקנולה או שמן בוטנים, לטיגון24larges(15 עד 20 ספירה) שרימפס, קלופים, סוטים, ו butterflied(15 עד 20 ספירה) שרימפס, קלופים, סוטים, ו butterflied28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממותק קוקוס מגורר, או 2 1/2 כוסות קוקוס טרי מגוררממותק קוקוס מגורר, או 2 1/2 כוסות קוקוס טרי מגורר85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק