קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס קריאולי ומרק לובסטר

שרימפס קריאולי ומרק לובסטר
שרימפס קריאולי ומרק לובסטר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-18 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שום, חצי חצי, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו מרק שרימפס קריאולי, לובסטר מאודה עם רוטב עשבי תיבול ומרק לובסטר, ו מרק לובסטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר בשר לובסטר מן הקליפה; קוצצים גס ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בשר לובסטרבשר לובסטר
2
בסיר גדול, להמס חמאה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים בצל, סלרי ושום; מבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים בקמח, ומבשלים 2 דקות. מערבבים במרק עוף; מבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
סלריסלרי
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
4
מוסיפים בשר לובסטר ושרימפס. מערבבים חצי וחצי תיבול קריאולית; לבשל במשך 10 דקות, או עד מחומם דרך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
בשר לובסטרבשר לובסטר
שרימפסשרימפס
5
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.