קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות92
מגזין

שרימפס שום לימון קלוי

שרימפס שום לימון קלוי
שרימפס שום לימון קלוי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2415 קלוריות, 282 גרם חלבון ו 127 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %60 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מחיים יפים בפרברים יש 1 אוהדים. אם יש לכם שמן זית, מלח ופלפל, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. נסו שרימפס שום לימון קלוי, שרימפס שום לימון קלוי, ו שרימפס עשבי תיבול לימון בחבילות (מתכונים דומים).

הוראות

1
קליפה לימון. ואז לחתוך אותו לפרוסות דקות.שום בשר טחון.אם אתה משתמש טימין טרי, להסיר את הגבעולים ופשוט להשתמש leaves.In מנה חסינת תנור, מוסיפים שמן זית, גרידת לימון, שום, מלח ופלפל ותימין.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
קליפות מלימוןקליפות מלימון
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
לערבב. לאחר מכן הכניסו לתנור שחומם מראש 400 מעלות, במשך 5-8 דקות. צפה בזהירות רבה!
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
אופים עד שהכל נראה רך, ולצפות כך השום לא burn.In הזמן הממוצע, על הכיריים, לבשל את האורז שלך על פי הוראות החבילה.כאשר תערובת שמן/שום/עשבי תיבול נעשה, לקחת את המנה מהתנור, ולהוסיף את שרימפס פרוסות לימון.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
4
לערבב.המשך לאפות במשך כ -10 דקות נוספות. שוב לצפות אז זה לא לשרוף!
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו