קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

תבשיל אנצ'ילדה גבינה בשרי קל

תבשיל אנצ'ילדה גבינה בשרי קל
זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה מושלם עבור סתיו. וזה טוב. נסו תבשיל אנצ'ילדה זול קל, שברון הלב של הצלחה, ותבשיל אנצ'ילדה בריא, קל, זול ואורז חום, ו תבשיל אורז בשרי גביני (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350degrees F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
לרוטב: בסיר מעל חום בינוני, מוסיפים את השמן, הבצל וקמצוץ מלח.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
רוטברוטב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מטגנים עד הבצלים רכים ושקופים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
הוסף את רסק העגבניות בשלב זה ולהפוך את החום קצת, במידת הצורך, כדי לבשל את הדבק. מערבבים ומבשלים עד שהוא מעמיק בצבע, ולאחר מכן להוסיף את הכמון, טימין ושום. מערבבים לערבב ומבשלים עד ריחני. לאחר מכן מוסיפים את מרק הבשר ועגבניות מרוסקות. להעלות את החום להביא את התערובת לרתיחה, ולאחר מכן נמוך יותר לרתיחה ולכסות, רותח במשך 20 דקות יותר. (הרוטב יכול להיות מאוחסן קפוא בשלב זה.)
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרק בשרמרק בשר
שוםשום
כמוןכמון
רוטברוטב
טימיןטימין
6
למילוי הבשר: בינתיים, במחבת גדולה עם צדדים ישרים, מוסיפים את שמן הזית על חום בינוני גבוה. כאשר השמן מתחיל להסתחרר, מוסיפים את הבצל ופלפלים ירוקים וצהובים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים את השום ומבשלים עד למכרז, כ 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
8
מוסיפים את בשר בקר הקרקע, מרק, כמון, אבקת בצל, טימין, עגבניות ותבלינים ספרדית, המאפשר זמן בין כל תוספת להתמזג. מתבלים עם קמצוץ של מלח וטחינה או 2 של פלפל (התיבול הספרדי מוסיף תוכן מלח, כדי להיות זהיר לא לאורך העונה). מערבבים לשבור את הבשר לחתיכות באמצעות כף או מזלג. מבשלים עד הבשר מבושל דרך, 8 עד 10 דקות. (הבשר יכול להיות מאוחסן קפוא בשלב זה.)
מרכיבים שתצטרך
אבקת בצלאבקת בצל
בשר טחוןבשר טחון
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מרקמרק
כמוןכמון
טימיןטימין
בקרבקר
מלחמלח
9
כדי להרכיב את התבשיל: לזרוק את הגבינות מגורסות יחד כדי להתמזג ולהניח בצד.
10
הוסף 1/2 כוס של הרוטב האדום לתבנית אפייה עמוקה 9 1/2 אינץ ' והתפשט כדי מעיל התחתון באופן שווה. למעלה עם 6 טורטיות, חופפים כדי לכסות את החלק התחתון של צלחת התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
תבנית אפייהתבנית אפייה
11
שכבה את המנה על ידי הוספת מחצית הבאה של תערובת הבשר ו 1/2 כוס של גבינות מגורר, מתפשט באופן שווה בתבשיל. לאחר מכן, דאנק 6 טורטיות, אחד אחד, ברוטב אדום חם שכבה על הגבינה ובשר, חופפים במידת הצורך. למעלה עם הבשר שנותר, עוד 1/2 כוס של גבינות מגורסות ושכבה נוספת של טורטיות טבולות ברוטב האדום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אדוםרוטב אדום
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
בקרבקר
12
יוצקים את שאר הרוטב מעל, להפיץ באופן שווה ולסיים עם שאר הגבינה מגורר.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
רוטברוטב
13
מניחים צלחת על תבנית אפייה ואופים עד הגבינה נמסה ואת בועות הרוטב, 25 עד 30 דקות. אם אופים את התבשיל מהמקפיא, מוסיפים 15 עד 20 דקות לזמן הבישול, או עד שהוא מבעבע. לכסות באופן רופף עם נייר כסף אם זה בראונינג מהר מדי.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
14
מגישים חם.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול185-inchs(5 אינץ') טורטיות תירס(5 אינץ') טורטיות תירס1(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים11 קילו קישואים,עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל טחוןבצל טחון11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2עגבניות רומא, זרע וקצוץעגבניות רומא, זרע וקצוץ1מנותתערובת תיבול ספרדית (מומלץ: Sazon)תערובת תיבול ספרדית (מומלץ: Sazon)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץ דקפלפל צהוב קצוץ דק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני